Party and end of session 3!

4 augustus 2015

Hallo allemaal,

Hier weer een update vanuit het zonnige Camp Loyaltown. Afgelopen woensdagavond had ik mijn vrije avond en zijn we met een groep van 30 man naar het op 5 minuten afstand gelegen motel gegaan om daar gezellig wat te drinken en te feesten voor Danielle haar verjaardag. (Een cabin genootje van mij). Het was super gezellig en veel slaap was er dus niet van gekomen ;P De volgende dag zijn we met 28 man naar het North-South Lake geweest. Dit is een prachtig meer met stranden en berggebied eromheen. We hadden allerlei drankjes en eten meegenomen en 's avonds hebben we met zijn alle hamburgers en hotdogs van de grill gegeten! Heerlijk z'n dag in de natuur met super leuke mensen!

De week is verder hetzelfde verlopen als die weken ervoor, alleen het verschil was dat de guests nu veel zelfstandiger waren dan de weken ervoor. Dus voor ons als counselors was het even ademen tussen al het harde werken in. We konden nu echt de activiteiten met ze doen, ook zoals basebal en voetbal. Dat kon daarvoor niet vanwege onze rolstoel cabin. Beide super leuk trouwens!

Verder hebben we maandagavond een VMA avond gehad. Allerlei counsellors op camp die op beroemde sterren leken hebben alles uit de kast gehaald om op het podium optredens te doen om de laatste avond van sessie 3 zeer geslaagd te laten eindigen. We hadden optredens zoals; Beyonce; Miley Cyrus; M&M; High school musical; Eminem; Justin Bieber; Ed sheeran; Katy Perry en we hadden zelf One Direction! Iedereen had echt z'n best gedaan om look-a-like te zijn en het was zeker zeer geslaagd! De guests en campers vonden het geweldig en wij als counsellors ook! (Video's volgen nog)

Dinsdagochtend was het zover om de guests en campers van sessie 3 naar huis te brengen en de nieuwe campers voor sessie 4 op te gaan halen. We moesten om 6 uur uit bed en zijn uiteindelijk om 8 uur vertrokken. De busrit duurde 3 uur naar Long Island en daar hebben we alle guests en campers van sessie 3 bij hun vrienden en/of familie afgezet. Heel erg leuk om de families te ontmoeten en te zien hoe dankbaar ze zijn voor het werk dat wij doen! Ook veel tips gekregen als blijk van waardering, wat zeker niet had gehoeven!

Nadat alle guests en campers weg waren kregen wij ongeveer z'n 45 minuten pauze om wat te eten en daarna arriveerden alle nieuwe campers alweer. Van onze cabin kwamen er van de tien, zes campers terug die we al eerder hadden gehad. Ik kon niet wachten om ze weer te zien en mee terug naar camp te nemen, want we hadden ze super erg gemist. Ze waren zo blij ons te zien en hadden zelfs cadeautjes bij!

Verder zouden we 3 nieuwe campers krijgen.Toevallig zaten die bij mij in de bus op de terugweg naar camp en heb ik ze gelijk beter leren kennen. Wederom 3 geweldige campers. Zo enthousiast voor deze sessie! We hebben een geweldige cabin met geweldige campers! Laat sessie 4 maar beginnen!

Tot de volgende keer,

Liefs Brenda

1. W hansen:
    5 augustus 2015
    Wat fijn om te horen,dat je ook wat tijd voor je zelf krijgt ,kijk iedere dag een paar keer of er nieuws is,leuk om je een beetje te volgen,weet je al waar je naar toe gaat als het daar afgelopen is???
    Wij wensen jullie ondanks de werkdruk toch nog een fijne tijd
    Dikke knuffel van opa en oma
  2. Ton Koopmans:
    5 augustus 2015
    He Brenda , goed om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt :-) zie ook leuke foto's voorbij komen ;-) nog veel plezier.
    Groeten Ton en Petrina