End of session 2, beginning of session 3!

19 juli 2015

Hallo allemaal,

Hier weer een update van mij. Afgelopen 2 weken zijn wederom voorbij gevlogen. De camper waar ik een week voor heb gezorgd in het health center is afgelopen dinsdag naar huis gegaan. Dat was best even slikken. Dat je na een week met iemand die niet kan communiceren toch z'n band kan krijgen, dat was erg speciaal.

Vanaf dinsdag middag ben ik dus gewoon weer gaan helpen in de cabin. Dit was echter niet van lange duur, want ik voelde me vanaf woensdag al niet lekker. Vrijdagochtend ben ik met twee andere meiden uit mijn cabin naar de dokter geweest, zij moesten namelijk ook naar de dokter en het bleek dat ik tegen een keelontsteking aanzat. En nu kunnen de Amerikanen nogal overdrijven, want ik moest samen met 1 van hen 24 uur in quarantaine in het health center. Dit klinkt nogal dramatisch, maar we moesten gewoon 24 uur in een kamer verblijven en daar wachten tot de antibiotica aan zouden slaan. Zaterdagmiddag om half 5 mochten we weg, we voelde ons echter een stuk slechter, maarja je bent niet besmettelijk meer, dus dan kan je weer aan het werk.

Ik heb mijn beste beentje voortgezet en ben gelijk weer aan de slag gegaan. Heel de cabin opgeruimd en schoongemaakt (Volgens de rest kan ik het beste opruimen, dus die taak laten ze graag aan mij over, haha.) Ik zou eigenlijk mijn vrije dag hebben, maar deze is verplaatst naar vandaag. Ik heb een rustig dagje gehad, want voelde me nog steeds niet helemaal lekker en het was 38 graden, dus veel te warm om buiten te zitten. Daarom heb ik met een mede cabin genootje een film zitten kijken in het health center en daarna een lekkere salade gehaald buiten camp.

Morgenochten om 7 uur gaan alle campers weer naar huis, want sessie 2 is dan ten einde. Verder wordt het een dagje camp opruimen en schoonmaken en een paar uurtjes vrij om het camp te verlaten en iets voor jezelf te gaan doen. Dat wordt dus waarschijnlijk weer lekker zonnen en zwemmen bij het reservoir net als bij de vorige sessie wisseling, heerlijk!

Dindag begint sessie 3 alweer en komen de nieuwe campers. Wij krijgen in sessie 3 ook high-function (meer zelfstandige) campers. Dit betekent campers net zoals jij en ik en niet in een rolstoel. Heb er heel veel zin in. Nieuwe uitdaging!

Nou dat was het weer voor deze keer, probeer snel weer iets te posten!