Another update from me ;)

Hallo allemaal,

Inmiddels al weer een maand op camp in Amerikaa! Wat gaat de tijd snel! Vorige week zondag was de laatste dag van sessie 1. Drie van onze campers gingen naar huis toe en vijf bleven er voor sessie 2. Een aantal counselors hebben die dag op onze campers gelet en wij hebben heel de ochtend het camp en onze cabin schoongemaakt.

In de middag waren we 2 uur vrij, heerlijk! We mochten van camp af en zijn naar de reservoir geweest (een super mooi meer aan de bergen). Daar hebben we heerlijk gezwommen en van het zonnetje genoten.

Eenmaal terug kregen we een aantal trainingen over aanval incidenten en seizures. Verder was het een lekker dagje om bij te komen van sessie 1 en ons voor te bereiden op sessie 2.

Maandagmiddag hebben wij 4 nieuwe campers gekregen. Het was weer even wennen voor ons en de campers, maar dat was snel voorbij.
Deze sessie hebben we ook een camper die eten krijgt door een slang via zijn buik naar zijn maag. Hij krijgt ook snachts een zak eten dus vandaar dat hij elke avond in het health center slaapt.

Ik heb afgelopem week twee nachten slaapdienst bij hem gehad en vanaf vanavond weer drie nachten. Het is zwaarder werk dan in de cabin, maar ik doe het met liefde! Onze camper kan alleen communiceren door middel van het knipperen met zijn ogen, maar ondanks dat is het een hele speciale camper.

Afgelopen vrijdag was mijn vrije dagje en ben ik met Bo gaan winkelen in Albany! Heerlijk die dagjes vrij ;) We hebben heerlijk geshopt, gelachen en genoten!

Ik hou jullie snel weer op de hoogte!

Liefs Brenda

1. W hansen:
    12 juli 2015
    Fijn dat het nu beter gaat,wat gaat de tijd snel.
    Wij kijken uit naar de foto's wij wensen jullie allen nog een leuke tijd ondanks dat het vaak zwaar is.
    Denk maar dat je weer snel aan oma's ballen gehakt zit met spinazie.dikke kus van opa en oma Hansen
  2. Bianca:
    12 juli 2015
    Zooo trots op je, je bent een kanjer! Love you ❤
  3. Nout Soeters:
    13 juli 2015