Mijn dagelijkse bezigheden en vrije dag!

Hallo allemaal,

Inmiddels weer drie weken op camp, wat gaat de tijd snel! Afgelopen week heel de week gewerkt en ik had donderdag mijn vrije dagje. Ik zal als voorbeeld een normale dag omschrijven, zodat jullie weten wat ik zo allemaal doe hier ;)

'S morgens staan wij (de counsellors) ongeveer rond 7:15 op. We maken eerst onszelf klaar en rond een uur of 7:45 beginnen we met het wekken van de campers. Vervolgens helpen wij ze met aankleden, toileteren en eventueel douchen. Ik ga meestal gelijk bij de jongens aan de andere kant van de cabin helpen, omdat we genoeg meiden hebben om onze campers te doen en alle jongens moeten met een lift van het bed naar de rolstoel en allemaal op bed worden verschoond.

Om 09:00 gaan we naar de dininghall voor het ontbijt. Hier helpen we eerst onze campers eten en daarna eten we zelf. Het ontbijt duurt meestal tot 10:00. Daarna gaan we meestal terug naar de cabin om de campers nog een rust momentje te geven of klaar te maken voor de activiteiten, die beginnen namelijk om 10.45. De meeste van onze campers gaan zwemmen in de ochtend. Dit is erg leuk om met ze te doen, want ze vinden het allemaal geweldig. Campers die niet willen zwemmen kunnen uit allerlei dingen kiezen wat ze willen doen. Arts & crafts, naar de paarden, ezel of konijnen, koken, dansen, drama, muziek en nog veel meer.

Na het zwemmen gaan we de campers douchen en om 13:00 naar lunch. Dit duurt meestal tot 14:00 en in de middag kunnen de campers weer zelf kiezen wat ze willen gaan doen. Wat onze campers ook erg leuk vinden is een film kijken met iedereen op onze porch (soort balkon). Vervolgens hebben we om 17:30 avondeten en vanaf 19:00 de gezamelijke avondactiviteiten met het hele camp. Dit kan van alles zijn. We hebben bijvoorbeeld kampvuur, circusavond, dansavond, filmavond en talentenshows gehad. Erg gezellig met alle campers en counsellors. Rond 21:00 gaan de campers terug naar de cabin en alle campers liggen meestal tussen 22:00 en 22;30 in bed. Dan kunnen wij eindelijk gaan douchen en nog even bijkletsen en naar de wifi plaats en dan lig je zo rond 24:00 op bed.
En de volgende dag begin je weer om 07:15. Best vermoeiend dus, maar ik doe het met liefde voor mijn campers!

Verder heb ik afgelopen donderdag een heerlijk dagje geshopt in Kingston met een paar andere meiden! Ik hou van mijn campers, maar die ene dag per week vrij verlang je toch echt wel naar! We hebben op ons gemakje gewinkeld en gegeten en als afsluiter naar de yoch wel bekendste winkel van Amerika: de Walmart! Dit is een soort grote mediamarkt, ikea en makro ineen! Was een erg leuk dagje!

Gisterenavond rond 22:30 hebben we een klein feestje gehad met ijs, chocolade en fruit, overheerlijk! De nieuwe chef vond dat we wel iets hadden verdiend! Daarna heerlijk gezwommen in het zwembad tot middennacht en nog wat gelachen op ons balkonnetje. Kortom afgelopen 2 dagen mog ik niet klagen!

Nou nu weten jullie dat we hier z'n 16 uur per dag werken met 1 uur per dag vrij. Best pittig, maar alles voor mijn campers!

Tot de volgende blog ;)

Liefs Brenda

1. W hansen:
    4 juli 2015
    Goed bezig ,maar lijkt me inderdaad vermoeiend.
    We missen je wel hoor,groetjes en een dikke knuffel van opa en oma hansen
  2. Bianca:
    4 juli 2015
    Wat ben je toch een toppertje! Zal niet meevallen om lange dagen te maken en dat 6 x per week. Geniet van je rustmoment en denk ook aan je zelf. Dat verdien je. We zijn enorm trots op je! Xxx
  3. Papa en Jacqueline:
    5 juli 2015
    Lekker druk bezig. Maar z'n jonge meid als jij moet dit aan kunnen ;) Ontspannen is erg belangrijk en doe je goed. Papa en ik vinden het leuk je nog gesproken hebben. Zorg goed voor jezelf. Liefs Jacqueline xxx
  4. Brenda:
    Dankjewel allemaal! X
  5. Corry en wim:
    5 juli 2015
    Geweldig dat je zo enthousiast bent,maar pas je wel een beetje op je zelf?gr. van ons Corry en Wim xxx
  6. Mama en john:
    5 juli 2015
    Nou schat, dan heeft jullie beklag echt wel geholpen. Fijn dat het nu beter is gelopen. Vind het geweldig om je te volgen maar heb je stiekem liever hier!!!