The beginning of my journey!

Hallo allemaal,

Zoals jullie op facebook konden zien is afgelopen vrijdag mijn Amerikaanse avontuur begonnen. We moesten om half 11 vliegen en om half 8 op schiphol zijn. Rond 7 uur smorgens waren we aangekomen op het vliegveld. Daar heb ik samen met mama, John en mijn reisgenootje met haar familie wat gedronken.  Toen was het tijd om afscheid te nemen en door de douane te gaan. Het was niet gemakkelijk,  maar ik heb het droog gehouden.

De eerste vlucht naar Warschau, Polen ging best snel, alleen erge turbulentie. Heb ik dat ook weer eens meegemaakt ;p Nou hoor ik jullie denken; huh Polen? Ja de organisatie waar ik mee vloog hebben onze tickets geboekt en via Polen was een stuk goedkoper dan een rechtstreekse vlucht. We hebben in Polen 5 uur moeten wachten en toen was het eindelijk zover om in het vliegtuig naar New York te gaan. De vlucht duurde 9,5 uur en was erg vermoeiend, maar er was heel erg goed voor eten en drinken gezorgd. Ook hadden we allemaal een eigen televisie met controller waar we films en series op konden kijken of games konden spelen en hadden we allemaal een kussentje en een deken gekregen.

Rond 9 uur savonds Amerikaanse tijd waren we eindelijk aangekomen in New York. Daar hebben we onze koffers gehaald en zijn we met een taxi naar het hostel gegaan waar we zouden overnachten. Om half 12 waren we aangekomen bij het hostel. Hier heb ik een korte nacht zonder slapen gehad en stond om half 7 alweer onder de douche,  maar dat mag de pret niet drukken.

We hadden om half 10 afgesproken om met een aantal Nederlandse en Engelse meiden New York te gaan verkennen. Wauw, we hebben zoveel mooie plekken gezien.  Eerst Times Square, daarna naar de top van het Rockefeller Center (het hoogste gebouw in New York) en tot slot naar Central Park! Heeeel gaaaf! Het is net alsof je in een film zit!

Om 6 uur werden we met de bus opgehaald bij het hostel en zijn we naar het camp gebracht. Wat een mooie omgeving! Allemaal berggebied en heel veel natuur. Breathtaking! Hier zijn we om 9 uur aangekomen en hebben een leuke en enthousiaste begroeting gehad. Daarna kregen we onze cabins te zien, hebben we de koffers uitgepakt en zijn we gaan slapen.

Vandaag moesten we om half 9 klaar staan bij de vlaggenmast.  Hier hebben we de vlag gehesen en zijn we naar het ontbijt gegaan. (Aan die eetgewoontes van de Amerikanen zal ik nog even moeten wennen, haha). Verder hebben we heel de dag informatie gekregen over de regels en veiligheidsvoorschriften van het camp en hebben tussendoor van het zonnetje genoten, het was namelijk 32 graden. Vanavond hebben we de gekste, maar wel leuke activiteiten gedaan om elkaar beter te leren kennen en de interactie in de groep te vergroten. Nu is het 11 uur savonds en bij jullie al 5 uur snachts, dus bed tijd.

Ik hou jullie op de hoogte!

Weltrusten allemaal ;)

Liefs Brenda

1. Mariella:
    15 juni 2015
    Het begin is al kei leuk! Ben nu al kei benieuw na de rest! X
  2. W hansen:
    15 juni 2015
    Wat leuk om dit alles te horen,lijkt me een heel avontuur,geniet daar met z'n allen jullie doen goed werk en veel ervaring op voor later,groetjes en een dikke knuffel van opa en oma hansen
  3. Brenda:
    Dankjewel opa en oma! Mis jullie! ♡
  4. Mama en john:
    Geweldig leuk dagboek
    Leuk voor eenieder om jou te volgen. Het is net of we erbij zijn. Mis je wel hoor! Wachten weer op je volgend avontuur. Liefs John mama en steef
  5. Nout Soeters:
    15 juni 2015
    Wat leuk Brenda,zo kunnen al je facebook vrienden je belevenissen volgen,geniet er maar lekker van hoor meid.xx
  6. Renske Fennema:
    16 juni 2015
    Hoi Brenda, super dat we mee mogen genieten van jouw avonturen daar! Ik kijk weer uit naar het volgende verhaal Veel plezier en groetjes van ons uit Drimmelen
  7. Bianca:
    16 juni 2015
    Wat een ervaring! Heel leuk om je blog te lezen. Veel liefs van ons allemaal. X
  8. Brenda:
    Dankjewel allemaal! Xx
  9. Corry en wim:
    17 juni 2015
    Hoi Brenda,wat geweldig dat we ook mee kunnen genieten van dit avontuur van je.groetjes van ons.xx
  10. Marion van Schouwen:
    17 juni 2015
    Super, dat wij nu alles kunnen volgen. Veel plezier.