U.S.A. here i come!

Hallo Allemaal,

Het is bijna zover!! Nog 3 nachtjes slapen en dan stap ik in het vliegtuig richting Amerikaaa voor 3 maanden! ;D

Zoals jullie misschien al weten ga ik deze zomer werken als camp counseler bij Camp Loyaltown in het plaatsje Hunter in de staat New York. Camp Loyaltown is een special needs camp voor kinderen en volwassenen met een verstandelijke & lichamelijke beperking en ligt in een prachtig berggebied.

Wat ga ik nu precies doen: dit betekent dat ik 9 weken lang, 6 dagen per week kinderen en volwassenen ga begeleiden met dagelijkse bezigheden en activiteiten, zoals zwemmen, dansen, muziek, arts & crafts, drama, balspellen etc. ;)

Ik slaap samen met collega counselers en de campers in een cabin, een soort bungalow, waardoor je dus bijna dag en nacht samen bent. Mijn taak is om de campers een onvergetelijke zomer te laten beleven die ze nooit meer zullen vergeten. En stiekem ook zelf de mooiste, leukste en meest leerzame zomer te beleven die ik ooit heb meegemaakt.

Ik heb er zoveeeeel zin in en kan niet wachten tot ik op camp ben! :D Morgen nog even mijn allerlaatste toets maken op school en dan eindelijk klaar voor vertrek.

Ik probeer zo nu en dan een nieuwe blog te maken, zodat jullie allemaal een beetje op de hoogte zijn van mijn geweldige avonturen in the USA!

Liefs Brenda

1. Christien meijwaard:
    9 juni 2015
    Brenda heel veel plezier in Amerika!!wat een geweldig avontuur, geniet ervan .
    Groetjes
  2. Brenda:
    Dankjewel Christien :)
  3. Mariella:
    Lieve Brenda,

Heel veel plezier en succes in Amerika! Geniet van de leuke tijd daar!
    Jammer dat we elkaar niet meer hebben gezien. Maar als je terug komt gaan we zeker af te spreken om bij te kletsen! Je zegeltjes liggen klaar hoor
    Pas goed op jezelf daar!

Veel liefs Mariella
  4. Papa en Jacqueline:
    Hoi Brenda,
    Leuk zo'n blog. Ik ga t opslaan en samen met papa volgen. Erg leuk om te lezen waar je me bezig bent.
    Heel veel plezier. En we gaan je missen. Maak buiten t werken ook veel plezier. Dat is ook erg belangrijk. En heb je het even moeilijk, wij zijn hier xxx
    Liefs Jacqueline van Balen
  5. Brenda:
    Dankjewel jacqueline! Xx
  6. Brenda:
    Dankjewel en doen we zeker Mariella! Xx
  7. Nel van Elswijk:
    Hoi Brenda,
    Ik wens je een hele fijne tijd in Amerika,geniet ervan.
    Goede reis.
  8. Brenda: